Головна | Актуальна інформація | Оголошення | Оприлюднена інформація | Новини | Розпорядження голови | Звернення громадян | Каталог послуг |
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації Формат: PDF | Добавлен: 07/02/2019 13:36:47 |
109Kb ![]() |
ГРАФІК особистого прийому громадян начальником відділу-адміністратором адміністративно-дозвільних процедур Вітовської райдержадміністрації на 2019 рік Формат: PDF | Добавлен: 14/11/2019 08:12:35 |
236Kb ![]() |
Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації створено розпорядженням голови райдержадміністрації від 09.07.2013 року № 213-р “Про створення Центру надання адміністративних послуг” відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги” як її робочий орган, в якому адміністративні послуги надаються через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб`єктами надання адміністративних послуг. Дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, є складовою частиною Центру надання адміністративних послуг та забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності за принципом організаційної єдності. До уваги: відеоролик
Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації знаходиться у Корабельному районі міста Миколаєва, в зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою. Відстань до зупинок громадського транспорту — 50 м. Маршрути міського громадського транспорту: №№ 1, 2, 5, 12, 17, 32, 50, 52, 53, 77, 91. На прилеглій до Центру території передбачено місце для безоплатної стоянки транспортних засобів суб`єктів звернення (50 місць). На вході до приміщення (будівлі) розміщується інформаційна вивіска з найменуванням центру. Вхід облаштовано пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями та кнопкою виклику. У приміщенні Центру для відвідувачів створено зону очікування та інформування, яка оснащена стільцями, столами, інформаційними стендами.
Контакти:
54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 306, каб. 113, 104, 105
тел./факс: (0512) 64-47-67
E-mail: gosadmin_govtnevoe@ukr.net; govtnevoe@ukr.net
Режим роботи Центру надання адміністративних послуг
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 08.30 до 16.00 год.
вівторок - з 10.00 до 20.00 год.
субота, неділя - вихідний.
Без перерви на обід.
Основними завданнями Центру є:
Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи райдержадміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг.
Прийом суб`єктів звернень здійснюють: начальник відділу адміністративно-дозвільних процедур - адміністратор Зіневич Оксана Іванівна (кабінет №105), адміністратори Васюк Ірина Володимирівна (кабінет №104), Андрієвська Ірина Віталіївна
ЗВІТ Про роботу Центру надання адміністративних послуг Вітовської районного державної адміністрації за травень 2019 року Формат: DOC | Добавлен: 31/05/2019 09:25:15 |
31Kb ![]() |