Головна Актуальна інформація Оголошення Оприлюднена інформація Новини Розпорядження голови Звернення громадян Каталог послуг

Центр надання адміністративних послуг

 

ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!

Інформуємо, що у вас є можливість отримати деякі послуги он-лайн. Користуйтесь наступними посиланнями:

https://e.land.gov.ua/ замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, замовлення витягу з технічної документації про НОРМАТИВНО-ГРОШОВУ ОЦІНКУ земельної ділянки;

 https://minjust.gov.ua/ua замовлення довідки за об'єктом нерухомого майна та за суб'єктом речового права;

https://online.minjust.gov.ua реєстрація фізичної особи підприємцем; зміна видів економічної діяльності; припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця; реєстрація створення юридичної особи на підставі модельного статуту; перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.

Передивитись інструкції з даних онлайн-послуг можна за посиланням http://tiny.cc/cqe7kz

 

До уваги відвідувачів:

Пропонуємо ознайомитися з можливостями віддаленої роботи

Єдиний державний портал адміністративних послуг


Електронні послуги


Повідомлення про оприлюднення проекту
Аналіз регуляторного впливу
Проект розпорядження
Нормативно-правові акти, якими регламентується діяльність Центру надання адміністративних послуг
Довідково
Телефонна “гаряча лінія” з питань роботи Центру надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації
Міністерство юстиції України затвердило типові інформаційні картки адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Статистично-аналітична інформація

  Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації
Формат: PDF | Добавлен: 07/02/2019 13:36:47
109Kb Скачать скачать
  Графік особистого прийому громадян начальником відділу-адміністратором адміністративно-дозвільних процедур Вітовської райдержадміністрації на 2020 рік.
Формат: PDF | Добавлен: 02/01/2020 09:35:03
119Kb Скачать скачать


Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації створено розпорядженням голови райдержадміністрації від 09.07.2013 року № 213-р “Про створення Центру надання адміністративних послуг” відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги” як її робочий орган,  в якому адміністративні послуги надаються через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб`єктами надання адміністративних послуг. Дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, є складовою частиною Центру надання адміністративних послуг та забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності за принципом організаційної єдності. До уваги: відеоролик

Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації знаходиться у Корабельному районі міста Миколаєва, в зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою. Відстань до зупинок громадського транспорту — 50 м. Маршрути міського громадського транспорту: №№ 1, 2, 5, 12, 17, 32, 50, 52, 53, 77, 91. На прилеглій до Центру території передбачено місце для безоплатної стоянки транспортних засобів суб`єктів звернення (50 місць). На вході до приміщення (будівлі) розміщується інформаційна вивіска з найменуванням центру. Вхід облаштовано пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями та кнопкою виклику. У приміщенні Центру для відвідувачів створено зону очікування та інформування, яка оснащена стільцями, столами, інформаційними стендами.

Контакти: 

54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 306, каб. 113, 104, 105

тел./факс: (0512)  64-47-67

  

  Режим роботи Центру надання адміністративних послуг 

Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 08.30 до 16.00 год.

вівторок - з 10.00 до 20.00 год.

субота, неділя - вихідний. 

Без перерви на обід. 

Основними завданнями Центру є:  

  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  •  спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються суб`єктами надання адміністративних послуг через Центр.

 Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи райдержадміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг. 

Прийом суб`єктів звернень здійснюють:  начальник відділу адміністративно-дозвільних процедур - адміністратор Зіневич Оксана Іванівна (кабінет №105), адміністратори Васюк Ірина Володимирівна (кабінет №104), Андрієвська Ірина Віталіївна