Головна Актуальна інформація Оголошення Оприлюднена інформація Новини Розпорядження голови Звернення громадян Каталог послуг

Центр надання адміністративних послуг


Повідомлення про оприлюднення проекту
Аналіз регуляторного впливу
Проект розпорядження
Нормативно-правові акти, якими регламентується діяльність Центру надання адміністративних послуг
Довідково
Телефонна “гаряча лінія” з питань роботи Центру надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації
Міністерство юстиції України затвердило типові інформаційні картки адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Статистично-аналітична інформація

  Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації
Формат: PDF | Добавлен: 07/02/2019 13:36:47
109Kb Скачать скачать


Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації створено розпорядженням голови райдержадміністрації від 09.07.2013 року № 213-р “Про створення Центру надання адміністративних послуг” відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги” як її робочий орган,  в якому адміністративні послуги надаються через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб`єктами надання адміністративних послуг. Дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, є складовою частиною Центру надання адміністративних послуг та забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності за принципом організаційної єдності. До уваги: відеоролик

Центр надання адміністративних послуг Вітовської районної державної адміністрації знаходиться у Корабельному районі міста Миколаєва, в зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою. Відстань до зупинок громадського транспорту — 50 м. Маршрути міського громадського транспорту: №№ 1, 2, 5, 12, 17, 32, 50, 52, 53, 77, 91. На прилеглій до Центру території передбачено місце для безоплатної стоянки транспортних засобів суб`єктів звернення (50 місць). На вході до приміщення (будівлі) розміщується інформаційна вивіска з найменуванням центру. Вхід облаштовано пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями та кнопкою виклику. У приміщенні Центру для відвідувачів створено зону очікування та інформування, яка оснащена стільцями, столами, інформаційними стендами.

Контакти: 

54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 306, каб. 113, 104, 105

тел./факс: (0512)  64-47-67

    E-mail: gosadmin_govtnevoe@ukr.net; govtnevoe@ukr.net 

  Режим роботи Центру надання адміністративних послуг 

Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця - з 9.00 до 16.00 год.

середа - з 10.00 до 20.00 год.

субота, неділя - вихідний. 

Без перерви на обід. 

Основними завданнями Центру є:  

  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  •  спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються суб`єктами надання адміністративних послуг через Центр.

 Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи райдержадміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг. 

Прийом суб`єктів звернень здійснюють:  адміністратори Зіневич Оксана Іванівна (кабінет №105), Васюк Ірина Володимирівна (кабінет №104), 

 

        

 

  ЗВІТ Про роботу Центру надання адміністративних послуг Вітовської районного державної адміністрації за травень 2019 року
Формат: DOC | Добавлен: 31/05/2019 09:25:15
31Kb Скачать скачать